Saturday, October 23, 2010

sunway lagoon!!

assalamualaikum semua... hope semua shat n happy slalu... sory la coz lme x update blog.. bukan per, x de mse n x de story sgt nak di kongsikan.. maklumkan kehidupan seorg pelajar untuk mengejar cita-cita. hahaha... harap2 la... tu la, org ade blog, kite sbok gak nak ade blog.. ha, ambik... smpai x terupdate blog sendiri.. da la blog org lain semua ceria jer.. colorful sne colorful cnie.. tp blog sendiri.. pergh.... hitam mcm org minyak.. tp x pe.. yg x cntik bukan bermakna isi kandungan blog org tu x best kn? baru2 nie aku berjaya melangkah kaki buat kali kedua di sunway lagoon.. alhamdulillah ade rezeki untuk aku pergi bermandi manda di sana.. semuanya disebabkan oleh company spupuku yg telah mengadakan family day di sana.. aku pon ape lg, pntang di pelawa.. trus la ikut.. nak main sgt katekan.. haha..

bayangkan tido pg tu kol 5, kol 7 da bngun.. punyer la mngantok.. mujur la x ttido dalam air... nasib baik la ade org2 yg baik hati menyegarkan mataku. haha.. smpai2 je kat sne, aku trus menggayakan selua pntai n tshirt fit aku.. tu dia, mmg style la.. biar perot kedepan pon, janji bju fit.. sanggup than prot dalam air biar nmpak yg badan ni konon2 tough.. mne boleh mngaku kalah.. hehehe.. mcm2 org ade aku ngok, yg minah salleh ngn slamber jer pkai bikini melompat sini mlompat sne.. mate aku yg x bdosa ni x pasal2 menanggung dosa.. nak sound kang x boleh plak.. sbb syiok.. hahaha.. tu aku boleh terima lagi.. ade satu kes ni tyme aku syok mandi tu dia ade couple bpeluk sakan.. mcm diorg be 2 je mndi..
aku pon usha la.. sekali tengok.. tu dia... melayu beb.. pergh, x besalah je dia mcm mandi kat negara omputih jer...
gelak cini, gelak sane..
nak sound kang kate mnyebok plak.. diri sndiri pon x btol nak sound org.. tgok lme2 kang x tahan plak.. haha.. last2 aku amik kesempatan pegi mandi kat tmpat lain..
punye x nak ngok adegan filem tamil tu, aku pon pegi la mndi kat area budak2 kecik.. biar air paras buku lali pon, yg pnting aku sonok.. konfem x de budak plok2 n cium2.. hukhuk..
lau ade gak, mmg gersang tol la budak tu.. pape pon thanks to my cousin cz sudi bawak aku g sunway!!

1 comment:

  1. seb bek tk bejangkit nk mndi pelok2 n cium2 huwawawa...biorkn la dorang yem..jgn terikut2 udah...

    ReplyDelete