Thursday, July 1, 2010

MaSa DePaN

bulan 10 nnti, genap la umor aku 22tahun... (lmbt lg)... cukup dewasakah aku nie?? erm, hati dengan selamber menjawab umo da dewasa tp perangai still x dewasa... hahaha... semua org asik ckap aku belum matured... yeker?? aku pon x tau.. ape yg aku tau aku x tipu dengan diri aku dan bukan terpaksa2 untuk aku matured kan diri aku.. ape yg aku buat btol dan semuanyer untuk kepuasan aku... btol x??aku rase sonok dengan pe yg aku ade.. alhamdulillah,aku bersyukur kepadamu ya ALLAH...
22 tahun..... da tiba masenyer untuk aku memikirkan masa depan aku.. smpai bile aku hanya nak bermain2?? setahun je lg, insya ALLAH aku akan menamatkan pembelajaran aku dlam Dgree Ukur bangunan.. Ukur Bangunan?? mende ke plek sgt nyer name course aku nie... malu pon ade... tp nak buat mcm ner yg pnting aku tau ape aku blaja. tp kan rase marah pon ade bila situsi mcm ni timbul.. "zaim,ko amik kos aper? aku dengan wajah confident dan bangga menjawab, 'aku amik building survey"saje ckap omputeh sket bg sdap sket dengar. pastu dia jawab "ooo, ukur bahan?bawah ukur bahan yer? ape la malangnyer course aku nie smpai org x pndang... x pe...aku x kisah, yg aku tau aku nak pkai kete besar2 n ade umah besar.. dengan Ukur bangunan ni la aku akan sara anak bini aku... jgn terkejut bila BMW 5 series wane putih akan menyusur megah di merata dunia... hahahaha.... mungkin dalam 7 atau 8 tahun lg... lmenyer........... buat mase skang nie tpakse la aku melayari dunia bersama kancil putih aku.. (warne da same..cume jenis je lain) x pe lah.. janji ade keta...

2 comments:

  1. tgk gmbr zaim n zafirah ms kecik, br teringat kat bdk2 comel ni, dh besar...&
    tgk gmbr sek zaim, br teringat bdk comel yg keletah nih.. dh besar panjang pun
    semoga tercapai cita2, belajar course apa pun x pe, yg penting ilmu & ada ilmu x kongsi pun x guna..

    ReplyDelete